Suggestion Team Games

• Hello,

I have an idea about the team games. Would it be possible for team players to set a maximum number of team games, instead of just "yes" or "no"?

For example: Player X wants to play a maximum of 10 team games. His captain can give him team games until 10 is reached.

Some players forget to set back the "Teilnahme an Teamspielen"-button back from "no" to "yes" and in this way it is no longer neccesary.

Greetings,

HotnCool.

• Hello,

first please excuse my English. I have to leave because unfortunately on Google.

The idea I find really great. I hope I get it implemented;)

-----------------ORIGINAL-----------------

Hallo,

erstmal entschuldige bitte mein englisch. Ich muss mich da leider auf Google verlassen.

Die Idee finde ich prima. Ich hoffe, ich bekomme es umgesetzt ;)

"Ein Scherz hat oft gefruchtet, wo der Ernst nur Widerstand hervorzurufen pflegte." - August von Platen

• The change is now in progress. It will take but a bit ...

Die Änderung ist nun in Arbeit. Es wird aber ein bisschen dauern...

"Ein Scherz hat oft gefruchtet, wo der Ernst nur Widerstand hervorzurufen pflegte." - August von Platen

• Hello,

currently is a complete redesign in the works. Therefore also does not have much else. However, this makes someone different. The work is now quite far advanced. More accurate to say I hope will soon be able to.
    Hallo,

momentan ist eine komplette Neuentwicklung in Arbeit. Daher tut sich auch sonst gerade nicht viel. Allerdings macht dies jemand Anders. Die Arbeiten sind inzwischen recht weit voran geschritten. Genaueres hoffe ich demnächst sagen zu können.